خسته ام ...!
خسته ی نبودنت ...!
خسته از روزهایی که بی تو شب میشود...
و شبهایی که باز هم بی تو میگذرد تا که طلوعی و غروبی دیگر بیایند...
و باز هم گذر زمانها که بی تو میگذرد ...!
میگذرد ...! میگذرد و باز هم میگذرد ...!!!

ما را در سایت ミ★اسیر تنهایی★彡 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: اشک قلم بازدید: 616