کـــ ـــوروش بهــــ دختــرش نوشتـــ : تا وقتیــــــ قلــبـــ عریانـــ کسیـــ را ندیدیــــ بدنتــــ را عریانــــ مکنــــ ,
هــرگــز چشمانتـــــ برایــــ کسیــــ کهــــ معنیـــــ نگاهتــــ را نمیفــفهـــمد گریانــــ مکنــــ ,
قلبتــــ را خالیــــ نگــــهدار اگـــر روزیــــ خواستیــــ کسیـــــــ را در قلبتــــ جایــــ دهیــــ سعی کن فقط یکــــ نفر باشـــد
و بهــــ او بـــگو : تورا کمـــتر از خـــدا و بیشـــتر از خودم دوست دارم زیـــرا بهـــ خدا اعتقاد و بهـــ تو نیـــاز دارم.

ما را در سایت ミ★اسیر تنهایی★彡 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: اشک قلم بازدید: 637