احساس تاسف دارم....

خرید بک لینک
احساس تاسف دارم
برای تمام کسانی که با
چشم هایشان قضاوت می کنند...
حس نمیکنند...
نمی شنوند...
نمی چشند...
فقط می بینند و متهم می کنند!

عشق خاموش

ミ★اسیر تنهایی★彡...

ما را در سایت ミ★اسیر تنهایی★彡 دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: اشک قلم بازدید: 733 تاريخ: يکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت: 11:12

صفحه بندی